Tukang Skodeng!!

Click HERE to see promo!

Wednesday 21 November 2012

Life : Why him??

Assalam semua! Wahhh! Lama jugak xmenghupdate belog budak comel ni~ perasan comei jap! Hurmmmm.. Nak story ape yea kat korunk?! Actually nak cite banyak benda tapi all about one thing which is 'HIM'. Memang bagi korunk itu topic bosan kan BUT for me yang hati tengah bunga-bunga tahi ayam ni itulah cerita paling bermakna buat diri ini wokeh.. Dan untuk pengetahuan korunk antara peminat setia yang membaca hasil nurkilan tup tap tup tap keyboard laptopku ini adalah DIA sendiri dan katanya setiap kali membaca isi belog yang berkenaan dirinya dia seakan jem dan xterkata kejap.. Heee! I was born to make you happy dear.. Pls thanks to Allah yang telah bukak pintu hati ini..

Untuk 2 minggu yang lepas hubungan kami seakan makin rapat tanpa disangka-sangka.. Murni kenalkan dia pada family Murni sendiri and so do him bawak jumpa family dia.. For me, terasa sangat terlalu awal untuk semua benda ni tapi bila fikir-fikir balik, Murni yakin yang dia serius dengan hubungan ini dan Murni nampak ada usaha untuk menambat hati ni.. Hmmmm~ Seriously pada peringkat awal hubungan, Murni masih ragu-ragu dengan niat sebenar insan ini BUT bila difikir kembali why not I give him chance yang tak pernah Murni bagi pada sesiapa walau sebaik mana insan itu.. Alhamdulillah dengan kuasa Allah, setelah lebih kurang 2 bulan rapat dengannya, hati seakan menerima dia seadanya.. I dont care who you are, where your from, what you did as long as you love me~

Tak peduli ape orang nak cakap, rakan-rakan banyak bersuara :
  • Why him??
  • Keje tu je??
  • Tak de rupa pon compare to you yang cute..
  • You boleh dapat yang lagi handsome & berkerjaya tinggi kot..
  • Selekeh je..
  • Are you sure with your choice??

Cakaplah ape saje, yang penting hati ini terdetik & terpaut kerana sebab ape diri ini sendiri tak tahu nak explain why.. Allah yang terdetikkan hati ini & pautkan hati ini pada dirinya tanpa kisah pada rupa,kerjaya serta sikapnya.. Allah sahaja yang dapat mengaturkan jalan hidup yang terbaik dan sebagai hambaNya, aku redha.. Mungkin ade hikmah tersembunyi disebalik semua yang terjadi..


What he is or is not, I cannot really express in words ... 

but I don't know why...
When he looks at me, I feel beautiful, when he laughs I feel like dancing.


When he is upset I feel like holding him in my arms.

When he loves me my eyes fill with tears.
He has made me realise that I am made for him...and he is for me.


Share cket pic minggu lepas..

 Makan at Deli TomYam, Summit. Seriously tomyam die sedap! 

Si dia ni kalo bab makan memang teror! Burger Bakar somewhere at Nilai~

Candid by him at Putrajaya after niat pegi secret Recipes tak kesampaian~
Chocolate from him~ Seyes dapat beat my cadburry!

No comments:

Post a Comment

|Assalamualaikum|..
Terima kasih sebab sudi kiss and hug entry Murni..
*muuuuaaaxx!!