Tukang Skodeng!!

Click HERE to see promo!

Saturday 27 October 2012

Life : Dalam hati ada darah!!

Oh!! Masa menunjukkan jam 0028.. Murni still not sleepy at all.. Baru lepas cakap dalam phone dengan Mr.Panda.. Alaaa~ Still cant get u out of my head ok dear! You make me smile, laugh, blushing, geram, all at da same time. Wat da hell r you trying to do daa.. Hehe.. Macam marah pulak kann.. Tapi... Hati taman!!
The way you talk, how you treat me really make me feel calm, comfortable and happy.. Alamak!! Pelik sangat rase bile ade yang kisah pada diri ini..
I'm da one who is very kasar to my kawan2 lelaki, I don't accept any guys out there who wants to make fren wif me, I dont tell about my life story to them, I do not believe and put a trust on them. Tats how bad I am until I met dis guy who I'd like to call Mr.Panda. He do turn my life upside down. Make me smile everyday..
Dear awak,
Just becos of one simple status on ur fb, saya senyum sampai ke telinga ok! Seyes! Tahniah, awak berjaya menambat hati saya. Saya nak awak duduk dalam ati saya tapi takot awak lemas dengan darah.. Awak sudi ke?! Saya nak awak duduk dalam ati saya forever tau. Sanggup tak?! Heeee~
Sesungguhnya Allah dah hadiahkan anugerah terindah buat saya, awaklaa!! Buat2 tak tau erk~
Syukur Alhamdulillah Ya Allah..
Nota kaki :
Ni laa status yang buat Murni senyum sengih sorang2~
#I miss you more..

No comments:

Post a Comment

|Assalamualaikum|..
Terima kasih sebab sudi kiss and hug entry Murni..
*muuuuaaaxx!!