Tukang Skodeng!!

Click HERE to see promo!

Saturday 13 October 2012

We're cat lover~

Assalam uolss!! Gud Mornink!!
Today, after tengok video yang Mr.Panda post about my little cat, I'm a bit impress.. Really! Seriously happy tat my lil cat dijaga dengan baik wif Mr.Panda.. Oh~ Satu lagi perkara yang buat diri ini terharu..

Orang cakap, sape bela kucing ni penyayang orangnye.. Memang tak dapat dinafikan ok! Dengan perwatakan yang ditunjukkan plus dengan pujian si ibu tersayang pada dirinya, haha!! Really make me sengih sorang2 macam kerang busuk!!

Kami memiliki sifat yang sama which is cat lover.. For me, not only cat but suma binatang kurniaan Allah di bumi ini.. Mungkin dengan sifat ini kami seakan serasi. Kisah bermula dengan 2 ekor anak kucing yang dilahirkan oleh kucing Murni sendiri. Sebabkan terlalu banyak sangat kucing so Murni berhajat nak bagi je pada sesiapa yang sudi memelihara mereka2 ini.. Kebetulan si Mr.Panda ini cakap mahu menjadi papa baru mereka.. After tat kami seakan rapat, kalau call mesti ade je yang Mr.Panda cerita pasal anak2 baru nya macam tak dapat tido coz dis budak2 bergusti tengah malam kaco my Mr.Panda, cekau & gigit2.. Heee~ Berjaya buat Murni gelak ok!
Actually, Murni agak respect dengan awak tau sebab walaupon awak busy keje, ke sana ke mari tapi still sempat menjaga anak2 kecik Murni tu.. Murni sangat happy sebab diorang dapat papa macam awak.. Thanks tau! Tak terbalas apa yang awak buat hanya doa je yang mampu Murni panjatkan pada Allah..

Buat awak,
Murni memang sedikit sebanyak terpegun ngan sikap & sifat awak.. Murni tak berharap or mintak ape2 dari awak.. Biarlah Allah yang tentukan~ Neway, awak memang superb and owsem!! Haha.. Seronok dapat kenal awak.. Lalalalalaaa~

Sudi berkawan ngan saya??
Hye saya Murni... and I know you are my Mr.Panda Comot a.k.a papa to my lil cat!!

Nota kaki :
Cer korunk tengok comment dia ni.. Terpegun tak, terpegun tak?? Heeee~
I do doakan yang terbaik untuk awak wahai Mr.Panda.. Nice to meet you..


No comments:

Post a Comment

|Assalamualaikum|..
Terima kasih sebab sudi kiss and hug entry Murni..
*muuuuaaaxx!!