Tukang Skodeng!!

Click HERE to see promo!

Thursday 11 October 2012

Move on~

Assalam warga blogger sekalian alam.. Cewaahh!!
Agak berabok jugak laa blog Murni ni setelah sekian lama tidak menghupdate.. Seriously, Murni sgt bz dengan blaja plus keje part time.. Sampaikan nak dating pown xsempat wokeh!! (macam ade bf pulak kn..)
Dalam kesibukan diri ini, ternyata makin resah gelisah gundah gulana teringat akan si dia yang kini sudah berpunye. Pehal ntah semenjak dua menjak ni hati ni macam teringat segala kenangan. Haih~ Dah 5 tahun lebih tapi masih lagi tak dapat lupakan si dia. Tats why i'm still single. Rase bersalah pada dia, bayangan dia masih menghantui diri ini sampaikan ade yang mahu mendekati terpaksa ditepis masak2 sebab tak mahu pisang berbuah dua kali.. But i do happy wif my own life ryte now..

Dalam kegembiraan dan diselang seli dengan kesunyian serta kesedihan, muncul seorang hamba Allah yang Murni sendiri tak sedar bagaimana secara tiba2 dia seakan berjaya mbuat hati ini terdetik.. Mungkin dengan sikap ramah, kebudak2annya, caring, pendengar yang baik, suke bagi Murni gelak, macho! Erk! Adelah sikit~,memahami & matang membuatkan Murni selesa berkawan dengan Mr.Panda Comot ini.. Heee!!

Nota kaki buat awak :
Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya, melayani karenah mengade2 saya, dengar bebelan saya, jagakan baby comot saya dan penyeri hari2 saya! Awak memang berjaya buat saya gelak, sengih sorang2 & paling penting berjaya buat saya rase terharu. Lalalalalalala~
Semoga Allah kurniakan awak kebahagiaan yang awak cari samada di dunia dan akhirat.. Insyaallah.. Amin.. Doa saya selalu iringi awak selagi saya bernafas..

Bagi Murni pulak, Murni have to move on, cuba tabah hadapi dugaan, berusaha untuk berjaya dalam hidup dan cuba membuka pintu hati yang sering diketuk banyak kali oleh insan yang berjaya memiliki kunci pintu hati ini..
Alhamdulillah~ Terima kasih Ya Allah atas segala kurniaanMu..

No comments:

Post a Comment

|Assalamualaikum|..
Terima kasih sebab sudi kiss and hug entry Murni..
*muuuuaaaxx!!